جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

فیزیوتراپی

مسئول بخش فیزیوتراپی و توانبخشی: دکتر شهرام حسینی

شماره مستقیم بخش فیزیوتراپی: 53283233- (021)

مکان قرارگیری در بیمارستان:  ساختمانB  طبقه منفی 1

فیزیوتراپی بیمارستان پارسا یکی از مجهزترین فیزیوتراپی ها در سطح تهران می باشد، که با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده در دو شیفت کاری صبح و عصر آماده ارائه خدمات فیزیوتراپی است. 

فیزیوتراپی شاخه ای  از پزشکی است که  درآن با استفاده از عوامل غیر دارویی به اصلاح و درمان بیماری ها و مشکلات عمدتا عصبی – عضلانی میپردازیم.

فیزیوتراپی طیف گسترده ای از درمان بیماریهای مختلف را پوشش میدهد. به طوری که شاید به جرئت میتوان گفت کمتر بیماری وجود دارد که به نوعی نتوان با استفاده از درمانهای فیزیوتراپی در آنها به مبتلایان کمک نمود. اما متاسفانه در بسیاری از موارد ین درمانها هنوز در کشور ما کمتر شناخته شده است.

اما در کلینیک فیزیوتراپی بیمارستان پارسا با استفاده از کادری متخصص و تجهیزات بروز(تکار – لیزر پرتوان – مگنت – شاک ویو – نیدل و…)  به صورت تخصصی در خدمت مراجعه کنندگان محترم هستیم.

مشکلات سیستم عصب و عضله همانند  انواع درد ها, مشکلات  کمر و سایر اندامها همچون شانه یخ زده ,دیسک مهره ای, دردهای میگرنی گردنی -عدم تعادل  و سرگیجه ناشی از درگیری سیستم وستیبولار – عوارض ناشی از سکته های مغزی و قلبی – مشکلات کف لگن ( همانند بی اختیاری ادرار- افتادگی و چسبندگی اندامهای داخلی زنان   و ناتوای های جنسی مربوط به آن , نازایی و…)- بیماریهای پوستی همانند آکنه و اسکارهای جراحی و سوختگی– درمان انواع عفونتها و زخمهای دیابتیک و زخمهای عفونی جراحی و بسیاری از موارد مشابه در این مرکز زیر نظر تیم درمانی متخصص و مجرب تحت درمان قرار میگیرند.

ما بهترین را برای بهترینها میخواهیم